اکبري: با هرگونه جوسازي و حاشيه مخالفيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

اکبري: با هرگونه جوسازي و حاشيه مخالفيم


رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: با هرگونه تنش و حاشيه بين باشگاه پرسپوليس و سپاهان مخالفيم و بايد در فضايي آرام همه چيز حل شود.


 محمد صادق اکبري اظهار داشت: امروز براي تشکر و قدرداني از علي دايي، کادر فني، رويانيان و بازيکنان به تمرين پرسپوليس آمديم.

به گزارش فارس، وي افزود: خوشبختانه فضاي تيم بسيار خوب و عالي بود و خارج از هرگونه حاشيه و با منطق خوشحاليم که تيم پرسپوليس با جديت تمرينات خود را براي رسيدن به هدفش دنبال مي‌کند. ان‌شاءالله حالا که تراکتورسازي باقدرت را تيم ما اينقدر با صلابت شکست داد، باز هم اين موضوع ادامه‌دار باشد.

اکبري ادامه داد: همچنين جا دارد تشکري ويژه از مردم و هواداران پرسپوليس داشته باشم که پشت سر علي دايي، رويانيان و تيم محبوب خود بودند و با صبوري حمايت خود را تا دقيقه 90 انجام دادند.

وي افزود: همچنين از رسانه‌ها هم مي‌خواهم براي کمک به اين تيم مردمي از هرگونه‌ حاشيه‌هاي غيرواقعي واقعا خودداري کنند تا ان شاءالله پرسپوليس بتواند با کسب يک قهرماني دل ميليون‌ها ايراني را شاد کند.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در خصوص تنش‌هاي ايجاد شده بين سرخپوشان و سپاهان نيز، گفت: در ماه مبارک رمضان و در روزهايي که متعلق به علي (ع) است انتظار داريم عزيزان از هرگونه حاشيه‌سازي و کارهاي غيرورزشي بپرهيزند. ما طبق جلسه‌اي که مديرعامل محترم را با رحيمي عضو هيئت مديره سپاهان و رئيس کميته انضباطي داشت اعلام کرديم که تابع نظرات اين کميته هستيم. اما متاسفانه اخباري ظرف يکي دو روز گذشته منتشر شده که در شأن باشگاه سپاهان نيست. ما انتظار داريم در فضايي آرام عزيزان فارغ از هرگونه حاشيه بنشينند و در فضايي دوستانه و بدون جار و جنجال اين مسئله را حل کنند. بالاخره سپاهان مديراني خوب، پرتلاش و فوتبالي دارد و از طرفي ديگر مديران پرسپوليس نيز همواره در چند وقت اخير به دنبال آرامش و حل اين مسئله در فضايي فوتبالي بوده‌اند.

وي افزود: مطمئن باشيد روز جمعه در بازي حساس پرسپوليس و ذوب آهن هيچ اتفاقي نخواهد افتاد و اين بازي در يک فضاي آرام و به دور از هرگونه حاشيه دنبال مي‌شود. قطعا مردم خوب اصفهان نيز در اين زمينه همکاري‌هاي لازم را انجام خواهند داد تا ان‌شا‌ءالله فوتبال جوانمردانه در ليگ ما مثل هميشه رعايت شود. قطعا مسائل پيش آمده بين پرسپوليس و سپاهان و بازيکناني مثل دهنوي، خليل‌زاده و يعقوب کريمي با يک نشست صميمانه ديگر حل خواهد شد و نياز به جار و جنجال و اين حرف‌ها نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 577
بازدید کل : 41307
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!